מגזין יופי, בהוצאת טלר תקשורת

היום הזה בכלל לא דומה לאמש. תעשיית הביוטי מתווה יציאה לשגרה, אך היא תראה אחרת. הפריווילגיה שהייתה לנו עד כה: לנסות, לפתוח ולמשש מוצרים - תעלם סופית. אבל, כשהתותחים רועמים, המוזות לא שותקות. אנחנו נכנסים לעידן של קמעונאות חדשה. המשבר המתגלגל משנה את חוקי המשחק. הדרך בה הלקוחות ירכשו מוצרי איפור תשתנה, ולקראת החזרה לשגרה צפויים לא מעט חידושים. לא לטסטרים, כן למוצרי דמה לתצוגה. אין חברת איפור בעולם, שלא מתהדרת במתקן תצוגה מפואר, שבו היא מציגה טסטרים של מגוון מוצריה. אלא, שהטסטרים הניצבים על דוכנים היוו מאז ומתמיד מדגרת חיידקים ומצע פורה למחלות מדבקות. מוצרים כמו עפרונות או מסקרה, שנוסו מעין לעין - העבירו דלקות עיניים. אצבעות שנדחפו למארזי צלליות - זוהמו, וליפסטיקים שהחליפו שפתיים מלקוחה ללקוחה - גרמו להרפס. לא עוד. עכשיו זה כבר עניין של חיים ומוות. הטסטרים כולם ייעלמו. בימים אלה, חברות האיפור שוקדות על מוצרי-דמה עשויים פלסטיק, אשר מחכים את המוצר עם הגוון האמיתי. העולם אומנם נפתח לקנייה מקוונת, אך מי שתבקש לקנות פיזית תמצא שלל דוגמאות דמה - בדיוק כמו קטלוג הציפורניים מפלסטיק. לא לספוגיות לשימוש חוזר – כן לספוגיות חד פעמיות. ספוגיות למריחת מייק אפ, כרית מפדרת )פאף(, פדים שניתן לשטוף ולהחזיר לשימוש חוזר - ייעלמו. מוצרים אלה אוגרי חיידקים, וגם אחרי שנשטפו, עדיין נשארו במצב לח, שכידוע אהוב מאוד על פטריות. חיידקים הם הדבר האחרון שנרצה להתקרב אליו. היכנו למארזים חד פעמיים. לא למוצרים 'פתוחים' - כן לאריזות הרמטיות. קרמים, צנצנות מייק אפ, שפתונים או כל מוצר אחר, שעד אתה היה ניתן לפתוח, להציץ בו ובכך ולהביאו למגע עם חמצן – כולם יירדו מהמדפים. האריזות ההרמטיות יאמצו סגנון קנייה חדש. בקרוב, זהירות: פתחת – שילמת! היום שבו נחזור לשגרה מלאה כבר יראה אחרת: בלי טסטרים בעמדות השיווק וללא דיילות מכירה. מוצרי איפור יהיו סגורים הרמטית מבלי אפשרות להציץ ולבחון את הצבע. ערכות איפור חד פעמי – יככבו ("אפר וזרוק") וקטלוג ליפסטיקים עשוי פלסטיק יוצב לתצוגה. על החידושים ביום שאחרי המגפה. ענף האיפור ביום שאחרי ירין שחף מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות www.yarin-shahaf.co.il www.yofi.info 0 18

RkJQdWJsaXNoZXIy NTkzMDY=